Specialioji pedagogė -logopedė
Rima Juškevičienė –vyr. specialioji pedagogė – logopedė
El.p. j.rimos7@gmail.com
Specialiojo pedagogo tikslas – organizuoti pagalbą vaikui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių, pedagoginę švietimo pagalbą pedagogams ir kitiems dalyvaujantiems ugdymo procese asmenims bei mokinio tėvams (globėjams).
Specialiojo pedagogo funkcijos:
- atlieka vaikų (mokinių) turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą ir teikia siūlymų VGK komisijos pirmininkui dėl specialiojo ugdymo skyrimo ŠMM nustatyta tvarka;
- veda specialias pratybas mokiniams, jų metu padeda įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas;
- teikia rekomendacijas pedagogams dėl ugdymo būdų, metodų, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių parinkimo bei naudojimo;
- konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) nuotoliniu būdu, vaikų (mokinių) ugdymo organizavimo, elgesio, saugumo užtikrinimo ir kitais įtraukiojo ugdymo klausimais;
- organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą, individualizavimą, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą gimnazijoje;
- formuoja gimnazijos bendruomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių turinčius mokinius.
Kitos darbo kryptys:
- dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
- su mokiniais dalyvauja savivaldybės ar respublikiniuose konkursuose;
- ruošia metodines priemones;
- dalyvauja Marijampolės specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinėje veikloje.
Darbo vieta 324 kabinetas
Logopedinės pagalbos paskirtis – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių ugdymo veiksmingumą, šalinti kalbos ir kalbėjimo trūkumus.
Logopedo funkcijos gimnazijoje:
- įvertina mokinių raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos, kalbėjimo ar specifinių mokymosi sutrikimų;
- bendradarbiauja su mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais;
- sudaro individualias, pogrupines, grupines kalbos ugdymo programas ir jas taiko, šalina mokinių kalbos, kalbėjimo ir specifinius mokymosi sutrikimus;
- rengia ir naudoja logopedinės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas mokinių kalbos ir kalbėjimo lavinimui;
- tvarko ir pildo savo darbo dokumentus, taiko logopedijos naujoves, dalyvauja gimnazijos vaiko gerovės komisijos veikloje
Darbo laikas:
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis | |
LOGOPEDINĖS ir SPECIALIOS PRATYBOS PRATYBOS | 8.55-13.55
|
8.00- 14.30 | 8.55-13.55
|
8.00- 14.30
|
8.00-12.55 |
TĖVŲ KONSULTACIJOS | —- | 7.30-8.00
|
14.00- 14.30 | —– | —– |
PIETŲ PERTRAUKA | 10.45-11.05
|
10.45-11.05 | 10.45-11.05 | 10.45-11.05 | 10.45-11.05 |