SEK MUS

Narsuoliai Tatruose

Mūsų gimnazijos 8-11 klasių mokiniai ką tik sugrįžo iš Aukštųjų Tatrų Slovakijoje. Jau namuose, bet akyse dar kalnai, kriokliai ir debesys, nes įspūdžiai nepamirštami.
Vykdami į ten, dar sustojome ir pasivaikščiojome po rudenėjančią Varšuvą. Kitos dienos rytą Slovakijoje aplankėme stalagtitų – stalagmitų urvus ir iš jų – į kalnus. Pėsčiomis kalnų takais keliavome iki Poprado kalnų trobelės ir vieno gražiausių kalnų ežero. Žavėjomės Tatrų didingumu ir rudenišku grožiu. Aplankėme prie ežero esančias simbolines alpinistų kapinaites. Uždegėme žvakutę ir sukalbėjome maldą už tuos, kurie išėjo į kalnus, bet iš jų negrįžo. Vakare, jau sutemus, pasišviesdami žibintuvėliais, šviečiant pilnačiai, tais pačiais kalnų takeliais grįžome atgal.
Kitos dienos rytą vėl į kalnus. Pasikėlę keltuvu ir pasigrožėję nuostabiu Uolų ežeru, leidomės pėsčiomis Tatrų magistrale – lankėme kalnų trobeles, grožėjomės Šaltosios upės kriokliais. Visą kelią mus lydėjo grupės vadovas, patyręs alpinistas Dainius Babilas. Po jo pasakojimų nepamilti kalnų neįmanoma. Išvykome pavargę, bet tvirtai žinodami, kad mes ten dar sugrįšime. #narsuoliai