Dažnas mokinys žino vieną žmogaus saugos apibrėžimą – saugiai elgtis. Tačiau, kai pradedame kalbėtis ir aiškintis o kas toliau? , o kodėl?, o kam? mokinimas kyla begalė klausimų ir pasidaro įdomu bei naudinga žinoti šiek tiek daugiau nei „saugiai elgtis“. Penktoje klasėje pamokų metu kalbėjome apie užpuolimą, saugią kaimynystę, skubios pagalbos kvietimo numerį, gaisrus gyvenamojoje aplinkoje bei jo priežastis. Mokiniams buvo išdalintos temos, kurių pristatymui mokiniai turėjo ruoštis grupėse. Ir čia vėl atsiskleidė mokinių kūrybiškumas, nes tai ką mes mokėmės, mokiniai pakartojo ne „sausos“ teorijos apibrėžimais, bet vaidyba. Džiaugiuosi už inovatyviai mąstančius mokinius. Žmogaus saugos dalyko mokytoja Jurgita Kučinskienė.